24.12.09

Julafton 21.28

Vet inte varför jag har tanken men tänker bara, vad var det här för speciell dag?
Precis som alla andra ju. Inte riktigt kanske men bortsett från maten, klapparna och kalle hade det kunnat vara vilken dag som helst. Har fått lite olika grejer skriver nog ner dem sen. Amanda kom precis och hon skulle ha med sig ännu mer tydligen så får väl se vad hon har.
Pappa har även sagt att imorgon ska han och jag åka ner så kollar vi på objektiv och kamera väska, hihi det gav mig ett leende på läpparna. Var egentligen glad ända fram tills julklapparna. Vet inte varför det sjönk blev först besviken över att jag fick färre än de andra hehe. Men brydde mig inte så mycket men humöret gick inte upp. Har verkligen känt mig depp, även fast Bror Klas fick mig att skratta och må riktigt bra har det lyckas sjunka igen. Hoppas jag träffar Jonna på mässan så hon kan få mig på bra humör, jag behöver det nu.
Orkar inte sånt här humör inte på julafton, får nästan tårar i ögonen bara för att jag är på sånt här humör och får tårar i ögonen för att jag har tårar i ögonen och åh nej fyfan.
Nu ska jag vara social och hoppas på att vända den ledsna minen uppåner.
Skriver senare antingen inatt eller imorgon!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar