28.12.09

Måndag 20.51

whatcha saaaaaaaaaaaaay. Sitter och lyssnar på Mallans spellista just nu. Blev precis Whatcha Say med Jason Derulo, sitter fortfarande och sjunger med lika glatt och älskar den lika mycket även fast BARA och då menar jag verkligen BARA den låten spelades i mina hörlurar i ungefär en veckas tid. Grym på att lyssna på låtar hela tiden tröttnar ändå inte, ge mig ett diplom vaaaaaaaaa!

Jonna åkte nyss hem, lite tragiskt och ensamt men Jimmy kommer snart och gör mig sällskap så det är lurre, haha! Nej men jag och Jonna har suttit och kollat på film och haft det så där allmänt skoj som vi alltid har. Våran grej liksom, att alltid att ha kul är liksom en livsstil!
Älskar min Jonna hon e beeeeeeeeeeeeeeeezt.
Fick förresten bara med mig en spegel hem från IKEA. En rund spegel och sedan ska vi sätta en trä skiva runt med glödlampor som står ut eller vad man ska säga hehe. Kolla bilden så kanske ni förstår. (hitta den på google därför det är Sandra Dahlberg på den)
Nej nu ska jag hitta på någonting vet inte vad... vi hörs väl!








/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. hahaha du får låna några om du vill:D
    Det är bara att säga till :D

    SvaraRadera