16.12.09

Onsdag

1 dag 1 dag 1 dag 1 dag!!!!!!! Sen är det jullov<3<3<3<3<3<3
Känns läskigt nästan lite äckligt... En hel termin, ett helt år faktiskt som bara försvunnit. Så mycket som hänt, så mycket att minnas och glömma och så mycket av allt.
Lärt känna min Jonna, fått min Jimmy och så mycket annat. Ett år som nog lärt mig mest genom alla tider. Nu blev jag seriös här haha.

Har förresten ändrat kommentar inställningarna. Har hört att det inte går att kommentera för en del så nu har jag ändrat det. Någon kan väl försöka kommentera för att prova om det går! Om det inte går kan väl någon höra av sig och berätta det. Känns så tråkigt att jag har sagt att folk gärna får kommentera men ändå så går det inte haha.
En sak till, har blivit lite konstigt eftersom jag skrivit i min profil att jag skriver för att få skriva och inte för att folk ska läsa och bry sig. Och i och för sig är det ju så med men när folk läser gör det ju bara roligare och mer värt att jag just skriver här och inte i ett dokument på datorn t.ex.. Så ni får gärna läsa det var ju inte så att jag mena att ni inte ska läsa haha utan mer att om det är något jag skrivit så är det inte precis för uppmärksamhets skull utan för att få ut mig det jag har inom.

Känns lite som ett bikt bås det här haha. Men har ingenting att göra så varför inte blogga som jag är "beroende" av enligt min älskade Jimmy. Lite beroende är jag nog men inte så mycket som du påstår haha (a)

Ska iväg till Tomasgården ikväll som jag skrev igår. Känns härligt med lite julstämning och sånt sen att julklappar ingår är ju inte alls fel hihi! Tror vi blir ganska många också så vi får väl trängas och ha det mysigt haha.

Sitter och lyssnar på Rihannas nya skiva. Kärlek till den och henne. Hennes röst åh älskar den bara ryser i hela kroppen (kan vara för att det är kallt också haha).

Idag blev det ändrat med vilken låt vi ska sjunga imorgon också haha. Nu blir det Halleluhja, den engelska versionen. Men inte med alla verser. Tror det kommer gå ganska bra faktiskt eller jag hoppas i alla fall det. Bara vi värmer upp innan och andas och skiter i alla andra så ska det säkert gå.

Nej men nu ska jag kolla på bilderna jag tog innan idag och kanske ladda upp några så ni också får se! Försöker skriva senare och även lägga ut bilder från kvällen.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar