15.12.09

Tisdag

Snorunge nummer 1 har ni här! Blivit jätte snuvig och känner mig ju absolut inte på topp... Men har ju bara syslöjd imorgon så får väl skynda iväg till stan och köpa det jag ska och sedan hem och ta det lugnt. Jag och Jonna måste ner på stan och köpa julklapp till "julkvällen" på Tomasgården. Lite förväntas full är man ju hihi!
Dagen idag har varit lugn. Skola som vanligt inget speciellt fått reda på lite betyg och sånt men det håller jag hemligt tills de riktiga betygen kommer på Torsdag. Har även tränat på låten jag, Erica och Emilia ska sjunga på julavslutningen. All I Want For Christmas ska vi sjunga, lite scary och osäker men det blir nog bra, hoppas jag!
Fick en jätte känsla, mitt på halsen började jag känns pulsen slå alltså det kändes som att den slog så att det stod ut. Kanske inte förstår men skit läskigt haha! Nu ska jag fika tillsammans med mamma och pappa och sedan bädda ner mig själv i min sköna säng.

/j to the o to the hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar