10.12.09

Torsdag

Ja det är ju fortfarande Torsdag så VASKAMANSÄJA. Jag har att säga eller ja skriva att jag just nu sitter och dricker glögg och äter pepparkakor med mamma. Vi tittar även på nobelfesten, inte roligaste men lite intressant ändå. Är ganska avundsjuk på min bror också... Eftersom han just nu riggar belysningen till Nobels efterfest. Han och hans klass inom ljusdesign fick det i uppgift, en ära kan man ju verkligen säga.
Ska försöka lägga upp bilder imorgon som jag tagit ikväll. Det var luciatåg i kyrkan så fotade massor där och tänkte att det blir ju alltid roligare med bilder så varför inte!
Som jag skrev innan så är går dagen imorgon ut på att lussa och sedan umgås jag antagligen med min Jimmy. På lördag blir det att kolla på handbolls SM och sedan blir det tjejkväll hos Josefin, riktigt trevligt ska det bli!
Nej nu ska jag bara lägga in bilderna på datorn och sedan krypa ner under täcket så hörs vi väl imorgon, eller hörs gör vi kanske inte men ja, syns eller något!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar