14.12.09

Söndag

Datum stämmer inte, och jag är såååååååå duktig på att uppdatera hihi. Nej men har inte orkat och inte haft tid och tänkte bara skriva, JAG LEVER.
Sitter och dricker varmsaft eftersom min hals känns som en sandpapper. Vakna i natt och kunde inte andas alls eller okej minimalt lite kändes som att luftstrupen var 1 mm stor/liten. Nu är det i alla fall lite bättre men då har ja i stället jätte ont i nacken. Helt stel och jätte ont vill ha en nackkrage eller något. Men efter lite tigerbalsam så blev även det lite bättre. Men då, kommer mamma och frågar om ett sår jag har på fingret. Säger då att det ser infekterat ut och blablabla. PANIK!!!! Infekterat, i små sår va???? Hatar små sår och när de blir infekterat eftersom min bror skrämt upp mig. Han prata om någon bakterie som var livshotande och som oftast hamnade i små sår och blablabla. Hoppas jag överlever...

Nu ska jag ta och sova lite innan jag ska upp till sista luciatåget.
Ska ladda upp lite bilder när jag får tid.
/j to the o to the hanna
Partaj at Josefins place

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar