25.12.09

Julklappar

Tänkte skriva vad jag fick i julklapp
Av släkten
  • 3 ringar
  • Presentkort på Cubus för 300kronor
  • 500 kronor
  • Nagelfilar
  • Olika saker för att kunna göra egna smycken
  • Tänger för att göra smyckena
  • Babyliss iCurl
  • Trådlöst tagentbord och mus
  • Reflexer
  • Bodybutter
  • Munspel för att kunna stämma gitarren
  • Mellanringar för att kunna ta makrobilder
  • Objektiv och kameraväska
  • Necessär
Var kanske något mer men inte som jag kommer på nu.

Av Jonna
  • Trosor
  • Kakformar formade som hjärtan
  • Finger färg
Hon är ju som hon är den knasbollen, helt bäst!

Av Jimmy
  • 2 par tjocka varma strumpor
  • 2 par olika påsar med toffsar
  • Berlock armband
  • Örhängen
  • Handkräm
  • Sykit, en liten ask men en liten sax, en pincet, knappnålar, tråd, nålar och lite annat för att kunna sy.
Allt var behövande och önskat så klart.några av sakerna jag fick av min Jimmy.


Alla paketen var helt toppen och är riktigt nöjd!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHHHAAHAH
    ellerhur, asgarvar åt kommentarerna jag får=(
    du är töööfff du med ;)<3

    SvaraRadera
  2. du är nöjdast med fingerfärgen erkännnnnnnnnnnnnnnn

    SvaraRadera