14.12.09

Måndag

Jag älskar att ta min egen sovmorgon. Vakna säga att jag inte riktigt mår bra eller sovit dåligt och sedan få sova ett tag till. Synd bara att jag har ett för bra samvete så jag gör det bara när det verkligen är riktigt illa... Idag var en sån dag, inte riktigt illa men tillräckligt illa för att inte åka till idrotten. Sitter därför och väntar på min käre far nu som ska hämta mig och sedan åker vi och hämtar upp de andra från luciatåget för att sedan köra näst sista luciatåget. Lite skönt att ha det över börjar bli gaaaaaaaaaaaaaaanska tjatigt.
Får se om jag stannar i skolan sen eller om jag tar mig hem efteråt. Det beror helt på hur jag mår och kommer väl säkert tvinga kvar mig själv i skolan...
Ska ju ändå sitta barnvakt ikväll så kan inte ligga och sova hela tiden. Skönt att få lite pengar av att bara ta det lugnt. Måste fixa något mer jobb, så jag kan få pengar haha!
Nej nu ska jag bli klar så inte pappsen blir sur. Jag försöker skriva senare och även lägga in bilder.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar