27.12.09

Söndag 21.18

Märkte nu att ett inlägg jag skrev innan aldrig blev publicerat. Skrev där att jag och Jimmy skulle åkt till mig och sen i nästa inlägg skrev jag ju att vi inte gjorde det. Så kanske svårt för er att förstå vad jag mena men ahja.
Humöret har sjunkit och vet inte vart jag ska ta vägen. Vill verkligen göra något men har ingenting att göra. Klas ville inte skjutsa mig så det blev ju som det blev.
Känns i alla fall skönt att veta att jag och Jonna ska och träna imorgon vid halv 12. Vi drar lite innan nedvarvningen och går in på gymmet istället. Inte tränat på 2 veckor så får väl värsta chocken men men.
Orkar inte skriva mer just nu, ska lägga över allt jag ska spara från datorn till hårddisken. Sen ska Jimmys pappa hjälpa mig att få bort allt skräp och installera om den. Kanske det inte tar en kvart och starta den.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar