23.12.09

Onsdag 18.06

WIHOOOOOOOOOOOOOO! Min blogg räknare funkar igen!!!!!!!!!!!!!!
Sidan har typ varit blockerad sedan i lördags bara för att datorn typ dog då. Sen idag när jag tappa en porslins tomte på datorn så hela datorn hacka sönder hehehehe så börja sidan funka igen!
Stor grej det här alltså, för mig i alla fall hehe.
Kom nyss hem från Hälla. Pappa och jag sprang runt inne på Toysrus och sedan leta vi upp mamma inne på maxi. Sedan kom vi hem till ett hus som lukta bränt. Mormor hade inte tagit ut revbensspjällen.... så nu ska jag sätta mig och äta brända revbensspjäll, mums!
Jimmy kommer nog snart också vi byter julklappar och gör nog julgodis sen. Hoppas vi gör det annars får han gå hem så jag kan göra haha (a)
Skriver väl ikväll, älskkar att skriva så här små och kort inlägg hihi.
Johanna känner julstämningen nu och leendet kan inte lossna från ansiktet, TAGGA TAGGA!!!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar