23.12.09

Onsdag 23.53

7 minuter tills klockan slår 00.00. 7 minuter kvar på uppesittarkvällen. 1 minuter tills ny dag.
7 minuter till JULAFTON!

Jimmy har varit här hela kvällen, så otroligt mysigt. Byt julklappar gjort julgodis och nu nyss har jag målat mammas naglar, då var själv klart inte Jimmy med haha.
Fick ett armband, ett par örhängen, handkräm(eftersom mina händer faller sönder), sockor(eftersom jag sa att jag ville ha gosiga sockor), toffsar(för att han ska kunna låna av mig) och en liten låda med sysaker (eftersom jag är en liten fröken fixare när det gäller allt!)
Så gullig, tänkte bara berätta för er att min pojkvän är bäst, så ssssssssssssynd hihi!
Men han glömde ju själv klart kvar både sin mp3 som han fick och goseåsnan. Goseåsnan har jag gärna kvar hihi. Tror även han ville att jag skulle ha den ett tag så den lukta mig först.
2 minuter kvar nu, funderar på nedräkning haha.
Nej jag ska faktiskt hoppa in i duschen nu och sedan ta och sova.

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar