23.12.09

Onsdag 14.59

Nu får rubriken ut ökning. Eftersom jag börjat skriva flera inlägg om dagen får det bli dagens namn och klockslag även fast klockslaget står längre ner i inlägget men so what.
Blir lite knasigt annars om det bara står onsdag onsdag onsdag onsdag tycker jag.

Har precis målat naglarna röda med gudliga prickar på sig. Ser ut som en 2 åring målat dem... men men lite roligare än helt vanlig naglar.
Ska nu sätta mig och titta på Ghost Whisperer innan jag och mamma åker ut och handlar julklapp till Jonna, hihi. Kanske köper något till Jimmy också även fast jag redan köpt till honom.

De är reklam för programmet "Medium" på tv. Jag kommer ihåg när jag och mamma varje torsdag klockan 20.00 satt och titta på det. När det blev allt för läskigt satte jag mig alltid nära mamma och höll henne hårt i handen.
Såg reklam för den där nya Harry Potter filmen eller vet inte om den är ny men ja någon sån film som skulle gå på Nyårsafton klockan 20.00, vem sitter hemma och kollar på tv då? Om man inte är riktig Harry Potter nörd så lär väl ingen kolla, eller har jag fel?


Kom och tänka på en sak, min bror tror att jag kommer få ett sjätte sinne. Min mormor har ju sitt "sinne" att hon får huvudvärk så fort det är en jordbävning på gång någonstans i världen alltså en större jordbävning. Ju värre jordbävning ju värre huvudvärk. Jag kanske är en uppgraderad version så jag slipper huvudvärken och kan se exakt vart jordbävningen är, vem vet haha. Onödig fakta men hade lust att skriva det.

Nu ska jag sätta mig in i programmet. Skriver senare!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar