16.12.09

Onsdag

Nu e de jujujujul igen. Pappa har satt på en julskiva här hemma så nu dunkar vi julsånger. Men ändå har jag tv:n på utan ljud. Teknik freak hihi, tv, dator och stereo miljövän!

Kvällen blev toppen, fick en ekorre, en te kopp och ett usb minne. Helt okej grejer ju haha! Nu har nästa bekymmer landat i hjärnan. VAD SKA MAN HA PÅ SIG IMORGON? Har ingen aning... Funderar på att ha på mig det jag hade nu ikväll, alltså en grå lång tunika liknande med mönstrade strumpbyxor men känns så tråkigt. Men har inget roligare slutar väl med att jag tar jeans och en t-shirt eller något haha.

Ska nog ta och lägga mig snart. Blev jätte trött nu och den här höga musiken har gett mig huvudvärk. Måste ju tagga för julavslutning också!!!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar