21.12.09

Måndag

Filmkväll today med. Idag blir det Johan Falk De Fredlösa. Min bror börjar med sista filmen istället för att se filmen från början bra där braaaaaaaaaaaa.

Har som sagt städat rummet heeeeeeela dagen men nu är det super fint. Men har inte hittat några pengar men ha däremot hittat min tröja som varit borta ett tag. Jimmy kom hit senare på kvällen och titta på när jag och mamma baka pepparkakor. Kollade sedan på tv och tog det lugnt.
Imorgon blir det till att umgås med JonnaDonna som jag inte träffat sen i fredags. Abstinens...
Vi äter på stan med hennes syster tror jag och jag försöker köpa Jimmys julklapp. Måste jobba ihop mer pengar nu eftersom de andra tydligen hade ben...
Jag ska skriva imorgon försöka i alla fall.

/ j to the o to the hannagammal bild
saknar lite att ha lugg faktiskt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar