22.12.09

Tisdag

"När världen går under
går jag över"

Ja det är ju mitt "motto" liksom min grej, som jag kommit på. Kommer låta som en liten tjej som ja inte vet jag och jätte onödig sak att skriva om, men I dont care.
Får panik på människor som kommer och ba ja till exempel tar texten När världen går under går jag över. Visst det är en grej om man frågar, du är det okej att jag tar den här texten eller säger jag tar den men skriver att jag fått den från dig eller något. Är ju inte precis så att jag får psykfall och säger nej? Har du frågat är det ju en helt annan grej.
Visst jag kanske inte var först och skriva och säga det men vet att jag var före alla de som jag har hört använda meningen.
tycker bara det är så respektlöst och lägga ut det och dessutom säga att man själv kom på det. Not a big deal men det är ändå en grej.
Hitta på något eget roligare så, så kan du ju stå för det med gott samvete fåfän.

jag ä glaaaaaaaaaaa (:

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar