1.12.09

Tisdag

Skrev inget inlägg om dagen igår eftersom humöret inte var på topp. Men vaknade upp bredvid min älskling och åkte sedan ner på stan med Jonna. Träffade även Malin och Emma, trevligttrevligt! Tog det sedan lugnt hemma hela kvällen.

Idag;
Har jag en smak av scones och för mycket scones, magen är proppad men gott var det. Har nämligen gjort scones innan som blev uppätna tillsammans med en stor kopp te. Jag åt alltså inte koppen utan drack teet haha!
Men jag började dagen med att komma i tid till skolan, 20 minuter innan vi börja. OTROLIGT!
Satt i ljushallen med Sofie och prata och lite så, trevligt! Hade sedan "vässa pennan" där jag fortsatte på min berättelse/novel. Är riktigt stolt över den, det känns liksom att den blir som jag tänkt mig. Efter det hade vi so och jag och Jimmy fortsatte med Hitler arbetet. 2 sidor ska det vara på och vi har runt 4-5 stycken... jaja får bli som det blir! Hade sedan engelska där vi tydligen skulle ha redovisningarna idag kul kul jag panika och kasta ut alla saker i mitt skåp för att hitta mitt papper men hittade det inte så skrev om mitt papper medan de andra pratade. När det sedan var våran tur att prata var lektionen slut så då hade jag stressat i onödan och dessutom hittar jag inte pappret nu senare på dagen, bra johanna bra. Hade sedan lunch inte god mat men tryckte i mitt lite men blev jätte illamående och helt skakis. Var rädd att jag fått i mig ägg så fick i alla fall en allergitablett av skolsköterskan men som tur var blev det inget mer än huvudvärk och lite svaghet i kroppen. Fysiken som var efter lunchen gick jätte bra jag och Jimmy är grymma! Efter fysiken var det spanska time utan Jonna, bra eller dåligt? Ja det beror på vem man frågar haha. Men i alla fall känns så bra nu när jag gjort klart det där häftet vi jobbat med och kan svara på de flesta frågor hon ställer, ett MVG kanske inte är så långt bort ändå hihi.
Sista lektionen var svenska eftersom matten var inställd.Svenskan var friställd men man fick sitta kvar och jobba om man ville så jag och Jimmy bestämde oss för det. Vi gjorde färdigt pappret och sedan fick han skjutsa hem mig på cykeln. La oss och sov vid tvn, skönt behöver verkligen sova. Han stannade tills jag skulle äta och efter jag ätit packa jag väskan för träning. När det var 20 minuter kvar innan bussen skulle gå gjorde jag i ordning scones deg som sedan fick stå i kylen tills efter träningen.
Träningen gick hur bra som helst, känns som jag fått lite mer muskel och kondition nu eller fått tillbaka de gamla i alla fall! Efter passet skjutsade pappa och mamma först hem Jonna sen åkte vi hem. Jag duschade och efter det baka jag ut sconesen. Jag, mamma och pappa satte oss sedan framför tvn för att äta mina scones och dricka te. Under tiden kolla vi på Desperate Housewifes på kanal5play. Finns det något mer beroende framkallande för min del eller? Tror knappast det.
Nu ligger jag och kolla på min dagliga dos av Navy CIS sedan blir det CSI och efter det criminal minds, psykopat ska jag bli när jag bli stor! Haha nej men nu ska jag försöka ta och sova så skriver jag imorgon istället.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar