7.12.09

Måndag

Dålig uppdatering, I know! Men haft annat för mig så datorn har kommit i andra / tredje hand.
Min helg var toppen, lördags kvällen spenderades hemma hos Jesper Torverud. "Chillkväll" som var chill för de flesta, haha. Jag ägnade min tid åt att äta apelsin mohaha. Nej, men en lyckade kväll tycker jag. Under söndagen umgicks jag med min älskade Jimmy som jag även sov med under natten. Vi pluggade mesta dels hela dagen och tog det väldigt lugnt i övrigt.

Idag hade vi det första luciauppträdandet, gick hyfsat tappa bort oss och lite sånt men ändå bättre än väntat. Ska ta och sova en stund innan Jimmy kommer, sedan blir det att fortsätta plugga till so redovisningen som vi har imorgon, MVG jag måste ha!!

Inlägg kommer senare!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar