30.12.09

Onsdag 15.37

Mamma är seg som vanligt så ja jag skriver väl lite till.
Är inte kameran det är fel på det är tydligen minneskortet så ska försöka köpa nytt nu när jag är på stan så jag slipper ha abstinens haha. Fotade med pappas digital kamera, känns hel konstigt att fota med den.
Funderar på att lägga ut bilder på "outfits". Men känns så följa strömmen haha. Skulle ändå vara en smart grej för mig eftersom att då kan jag ju komma ihåg vart jag gömt alla mina saker jag tappar bort.

Mössa, Indiska
Linne, H&M
Jeans, JC
Stickade Stumpor, vet inte fick av Jimmy
Nu vet ni ;)
Där ser ni förresten hur hårfärgen blev, lite mörkar i alla fall och lite fräschare. Utväxten är ju som sagt också borta men det syns ju inte där haha.



Nej ska tjata på mamma så vi kommer iväg någon gång. Skriver väl senare I think.


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar