14.12.09

Måndag

Överbelastning, 5 inlägg på en dag... men de är ju inte så långa nu för tiden. Måste bara säga en sak, underbar känsla att cykla hem i mörkret. Se snöflingorna falla ner. De gula ljuset av gatlyktorna och den vita snön som täckt marken. Måste nog erkänna jag tycker om vintern, LITE.
Men den där lugna underbara känslan bröts snabbt när jag kom hem. Tråkiga gamla huset, tråkigt mat och Jonnas inlägg om gymnasium gjorde inte saken bättre. Hon har ju hittat helt rätt, på RUDBECK. Jag har kvar min ångest men inte mellan Kopparlunden och Carlforsska utan Kopparlunden och JB istället. Jag hade bestämt mig men min envisa bror ska ju självklart snacka mycket bättre om Kopparlunden och få mig att vela fram och tillbaka. Jag vill gå på John Bauer it-media men Kopparlunden verkar liksom min skola. Rätt folk, rätt personal allt bara så rätt men fel inriktning... Ska fråga om jag får besöka båda skolorna en dag så jag kanske har lättare att bestämma mig och vet ju fler som ska börja på JB än vad det är som ska börja på Kopparlunden....
Vill ju inte vara helt mobbad... (a)

Nej nu kom Jimpan så ska vara social mot honom kanske kommer fler inlägg, man vet aldrig.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar