18.12.09

Fredag

"Hej det här är nyhetskanalen tv 4 som håller en extra sändning pga svenska biltillverkaren SAAB blablabla läggs ner. "
ORKA SÄTTA IN EXTRA SÄNDNINGAR bryr man sig går man väl och kollar upp det på hemsidan eller vad som helst. Hur tänker man liksom när man bryter mitt i ghost whisper. För det ska i alla fall vara det nu men jag vet ju inte eftersom jag kasta mig ur duschen och möts av nyheter på tv istället.
Jag var faktiskt ute och gick efter 20 minuter märkte jag att jag tappat en grej och fick då gå tillbaka, och självklart ligger den nästan ända hemma... Tog därför cykeln istället och fotade lite blev ju inte mycket bilder men några stycken i alla fall. Bestämnde mig sedan för att cykla hem och ta en varmdusch eftersom jag var som en isbit efter cykelturen.

När jag sen väl duschade kom jag på att det var ghost whisper så kasta mig till tv:n. Nu sitter jag här och har beslusångest, ska jag på danspasset eller inte? Vill verkligen men ändå inte. Pappa ska dit och vet att han blir besviken om jag inte hänger med även om han inte erkänner att han är besviken. Dessutom så är mitt ansikte helt åt helv*te. Tydligen rivit mig i pannan i sömnen och fått massa utslag och nej fy. Känner mig som ett riktigt monster och vill inte visa mig ute.
Känner mig inte helt tipptopp heller men det är sista danspasset för i år så ja, ssssssssssstora problem jag har alltså.... haha.

Nej ska ta och titta på programmet nu, han har tappat sin hand.. tycker det låter lite komiskt faktiskt hehe.... och ambulansföraren svimma pga handen haha.
Skriver senare!!


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar