28.12.09

Tidsfördriv

1. Vad heter du? Edith Johanna Gustafsson Vrågård
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? det jag heter tror jag
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Therese och Frans om jag blivit en kille
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? - 94
6. Vart bor du? Västerås
7. Bott utomlands? nej
8. Flyttat antal gånger? neverever
9. Vart skulle du vilja bo? Här hemma, eller egen lägenhet med Jimpan
10. Vilken skolklass? 9b
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Journalist, advokat, fotograf eller något

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
1.63
2. Hur mycket väger du? 46 kg
3. Hårfärg och frisyr? Rödbrunt med ful utväxt haha(ska färga den idag/imorgon) och vanligt långt hår
4. Ögonfärg? Mörkblå eller kristallblå som Jimmy kallar dom
5. Mest nöjd med? Vet inte, benen kanske eller ögonen..
6. Minst nöjd med? Armar och de mesta där man ser att jag är smal.
7. Skostorlek? 35/36
8. Glasögon? Nopp
9. Har du några piercingar/tatueringar? 3 hål i öronen

FAVORITER
1. Filmer? Finns många bra så vet inte
2. Låtar? Allt, nej men vet inte
3. Årstider? SOMMAR
4. Mat/dryck? Min och Jimmys maträtt och avslagen vanilj cola!!!!!!!!1
5. Djur? HUND
6. Färg? vet icke...
7. Parfym? min saknade mexx parfym...
8. Tv-program? GREY'S ANATOMY
9. Ämne i skolan? Matte hehe
10. Sysselsättning? Jimmy (H)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? min skidjacka haha
2. Vad använder du just nu för skor? billiga skor från hm men skit snygga!
3. Favoritfärg på kläder? svart eller vit tror jag eller JÄTTE mycket färger
4. Favoritmaterial på kläder? skönt material(a)
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vet icke
6. Favoritaffärer? Jc, HM och ICA Skiljebo (k)
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket alls, köper knappt kläder
8. Favoritmärke? ingen aning

9. Vad har du för byxstorlek? vet inte....
10. Vad har du för tröjstorlek? XS/S men köper hellre större storlekar

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Sture
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? ingenting tror jag
b) Jobbväska just nu? syftar nog på väskan jag har i skolan och där ligger de massa papper, någon bok, några pennor, tamponger, mediciner och massa smått
c) Handväska eller liknande just nu? plånboken
3. Vad är du beroende av? JIMMY
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Vaselin<3<3<3<3<3>
6. Vad tror du på? mig självhihi
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendom
8. Vad köpte du senast? Julklapp till Jimmy å Jonna
9. Har du nåt husdjur? DAMMRÅTTOR
10. Var bor du? Hos mamma å pappaaaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar