7.12.09

Torsdag

Ett litet inlägg nu på kvällen.
Håller på att rensa ut datorn och lägga alla bilder på pappas hårddisk istället, nu snackar vi snabb dator och dags för photoshop NUUUUUUU!
Blir tokig av att bara ha picasa det räcker liksom inte och längtar ännu mer tills gymnasiet och hoppas jag kommer in på John Bauer it-media. Lära sig mer om foto och få låna en laptop även fast jag redan har en men ändå.
Kollar på A shot at love with Tila Tequila, sjukt program. Har redan sett alla avsnitt men ändå. Kan ändå inte låta bli att kolla haha.
Borde nog plugga lite också, so redovisning imorgon, fysik prov på torsdag och måste redovisa spanska boken någon dag den här veckan.
Hinna med allt? Nej vet icke hur det ska gå till men får väl se. Har liksom bara imorgon eller på onsdag och de kommer liksom inte gå så hoppas jag kan göra det nästa vecka annars vet jag inte hur det går.

Nej nu ringer Erica så ska ta och prata med henne i fonken och äta min 4e apelsin för idag hihi, ÄLSKAR't. Överdos av c-vitamin hihi.


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar