14.12.09

Måndag

"Ni får VG eftersom det är Johanna som gjort hela arbete"
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????????
Vad f*n vet du om sak? Läraren hade tydligen sagt det till Jimmy. Det var ju inte så att det var Jimmy som gjorde nästan hela arbetet och jag bara rättade det sen? Idioter. Drar egna slutsatser över saker som man inte vet ett piss om. Dags att börja ta reda på fakta och lära känna folk och inte döma folk hela tiden.

BLIR TOKIIIIIIIIIIIIIIG!

Kom nyss hem, stannade i skolan hela dagen. Första luciatåget gick jätte bra kändes så bra när pappa kolla också. Känner mig så stolt då. Efter det gick jag på matten och där vi som sagt hade HT prov. Tror jag skrev det haha... Men ja det gick ju mindre bra, panikade kladdade och ja rent åt helvete. Sista luciafirandet var på Skiljebogården för pensionärer där. Bästa framträdandet hittills, riktigt toppen bra. Efter det tog jag cykeln hem och nu sitter jag här framför tv:n och kollar på Ghost Wishper. ÄLSKAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag avsluta det här inlägget och lägga in bilder. Får se när det publiceras kommer säkert vilja sova men vi får se.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar