25.12.09

Juldagen 23.19

"Take my breath away, dododododididi"
Sitter och kollar på top gun med min älskade far. Dagen har varit toppen bra och humöret har varit på topp hela dagen.
Började ju som sagt med att få objektiv och väska av mamma och pappa. När jag kom hem satt jag självklart och lekte med det ett bra tag. Känns lite konstigt mitt förra objektiv var på 18mm-55mm och det här är på 70mm-300mm. När jag zoomat in som mest på det gamla objektivet är det ändå inte lika mycket som det nya objektivets brännvidd. Kanske ingen som förstår men jag kan alltså bara ta bilder på lite längre avstånd, men riktig snygga såna haha!
I alla fall, när ja lekt klart gjorde jag lunch till mig och John. Jimmy Johanna special blev det. En röra eller vad man ska kalla det där man har tärnad bacon, pasta, grädde och lite peppar och salt, underbart gott är det. Alla som smakat det har älskat det.
Efter det kom Jimmy och vi ägnade oss att spela Wii med John. Efter ett tag la vi oss och kolla på En Prinsessas Dagbok men båda somnade istället haha. Jag gick sedan och åt och Jimmy fortsatte sova. Efter fortsatte vi kolla på filmen och mysa innan vi börja kolla runt på datorn om jag skulle lyckas installera Photoshop. Nils kommer nog hit och hjälper mig imorgon hoppas jag.
Senare hamnade jag och Jimmy framför tvn tillsammans med de andra och har suttit här hela kvällen. Jimmy gick nyss och ja som sagt nu tittar jag på tv med pappa.
Ska ta och sova snart så jag orkar upp imorgon. Jag och Jimmy åker ner till stan och shoppar loss tror jag. Sover nog hos honom imorgon natt, mys länge sen nu.
Nej nu ska jag avsluta!
Skriver imorgon!

/j to the o to the hannatokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar