26.3.10

Fredag 09.57

Sitter i datasalen i skolan just nu och har spårtid. Har försökt göra klart mitt spanska häfte på 10 sidor men det går ju inte så bra. Ångrar så grymt mycket att jag var tvungen att ha V som lärar i 8an så att jag itne lärde mig NÅGONTING på ett helt år. Medan hela klassen ä värsta smart asses så är ju jag invalid och fattar nada. Har i alla fall gjot lite och skrive väl av någon annan senare.
Dagen ahr väl börjat så där, känner att humöret ligger på gränsen mellan dunder arg och halv glad. Irriterar mig på det mesta men blir inte arg utan sluter mig i mig själv istället, synd bara att jag glömde min älskade hörlurar hemma, en riktigt plåga!
Har ju dessutom haft sönder Elins hörluar nyss (FÖRLÅT GUMMAN!) så får väl ge mina till henne. Usch jag är för klantig och tänker för lite ibland. Och enligt dem flesta kommer jag bli värre efter måndag kväll då jag blir blond, höga förväntningar har jag. Vill verkligen att det ska bli bra!
Har bara spanska och matte kvar sen slutar skoldagen för min del. Går som sagt och solar då med Jimbo sen och sen vandrar vi nog till mig. Ska till sjukgymnasten senare och fixa min höft och sen måste jag till stan och fixa present till Rebecca.
Nej nu ska jag väl vandra iväg till ICA eller något, skriver väl senare antar jag!
Deprissionen över 7ornas dator sitter i än kan jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar