16.3.10

Tisdag 20.07

Hejsan hoppsan lillebror!
Usch vad jag är trött. Tittar just nu på skärmen men ser inte ett dugg. Allt är jätte suddigt, nu börjar jag se lite men känner liksom hur ögonen är trötta(inte ögonlocken).
Dagen har ju varit sååååååååååå jobbig. Not, började däremot kvart över 8 (lite jobbigt) hade nationella fram till klockan 11.20. Då vi hade lunch.
Hade bara spanska sen och efter det fick vi hem uppgifter. Gick hem tillsammans med Johanna, Paria, Madde, Amanda, Sally och Jesper eftersom de skulle hämta sina tröjor. När de gått hoppa jag in i duschen och efter den väntade Ghost Whisperer. Tog paus mitt i eftersom Jimmy gymmat klart då så då cyklade jag iväg till solstudion och möte Jimmy och Anton. De solade i 10 minuter och jag i en kvart och sedan tog de bussen hem och jag cyklade hem. Blev lite brunare i alla fall hihi. Det är ju bara 3 veckor kvar nu tills vi åker till Egypten. Och 13 dagar kvar tills jag blir blondin WIHO!!!
Åkte i alla fall hem och kollade klart på GW och sen har jag legat här i vardagsrummet sen dess. Usch att jag borde ha pluggat. Skulle gjort biologi, so, svenska, matte och spanska men nej nej det har jag inte gjort något av det. Fy vad mycket jag kommer behöva göra imorgon usch, little bit of panne där.
Nej nu ska jag väl ta tag i något av plugget och i alla fall kolla på det...

VAD TYCKER NI FÖRRESTEN OM MIN NYA HEADER???

1 kommentar:

  1. den e skitfin, men på stor dator är kantranden eller vad man ska säga, jättelångt utanför så det är skitfult. puss!

    SvaraRadera