8.3.10

Måndag 23.49

Ligger i sängen nu och ska väl alldeles strax låta ögonlocken få vila. Skönt att få vara hemma och ta igen sig imorgon så jag verkligen har alla krafter när jag ska till skolan. Liksom med våra trappor så orkar jag max en våning och då lär jag vara DÖD. Så på onsdag då jäklar, då kör vi igång igen(I hope).
Ligger och lyssnar på Footprints In The Sand med Leona Lewis. Underbar låt och underbar röst hon har. Vill lära mig sjunga den och vill kunna sjunga som hon. Lite förkrossad eftersom jag knappt kan prata så kan jag ju verkligen inte sjunga och det leder ju till att alla röstövningar och liknande inte går att genomföra just nu som jag verkligen borde göra, usch gör mig frisk. Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk igen efter lägret som är i helgen, brukar alltid lyckas dra på mig en förkylning efter att ha varit ute i skogen full av snö, massa folk och knappt sovit alls på hela helgen. Men har ju studiedag på måndag så får väl dunder vila då. Hoppas väl på att jag får sova hos Jimmy på söndag så kan man få ligga och mysa med honom hela kvällen, natten och dagen efter, lovely.
Satt och lekte lite innan som ni ser på bilden bredvid. Fotade min hand och sen med lite photoshop, tada! Haha. Men skulle verkligen vilja göra denna tatuering.
Det står Jörgen och under det står det Anne-Sofie, alltså mina föräldrars namn. Älskar mina föräldrar och vill gärna ha en tatuering men tyvärr är mina föräldrar emot det, riktigt emot. Även fast jag "hyllar" dem hehe.
Antingen vill jag ha den så och sen ha mina bröders namn på andra handleden eller ha pappas namn på ena handleden och mammas namn på andra och mina bröders namn skrivna bakom örat om ni förstår.
Vill ha på handleden för att om jag någon gång skulle vilja dölja den (vet inte av vilken anledning) så kan jag ha en klocka eller ett armband över så syns den inte. Har jag namnen bakom örat kan jag dölja dem med att ha håret utsläppt och sen ja de syns inte så mycket där men jag vet att de finns där.
När jag sedan får barn skulle jag vilja tatuera deras namn typ på bröstet, alltså över hjärtat men är lite osäker på det. Inte lika fint att skriva där hehe.
Drömmer mig bort lite här känner jag haha. Men tror i alla fall jag ska göra en henna tatuering när jag är i Egypten men då skriva Jimmy istället.
Tänker på Egypten hela tiden, varmt ute, varmt i vattnet, solen som steker, lätta svalkande vindpustar. Få vakna sätta på sig bikinin och bara gå direkt till poolen och ligga där och steka i solen. Sen efter att ha legat där nästan hela dagen går man hem, duschar fixar sig, någon sjukt fin klänning, högklackat (åh) och går sedan iväg till mammas och pappas hus och går sedan ut och äter på någon fin restaurang och går sedan tillbaka till hotellet längs med stranden och solnedgången och sen få somna bredvid min älskling, åh låter inte så lite lockande tycker jag.
Sen när vi kommer hem till Sverige är det nästan vår här och sedan min födelsedag och sedan sommar. Längtar efter sommarlovet med. Att få vakna upp till solen sätta på sig bikini, ett par shorts ett skönt linne och sedan cykla iväg till gropen och ligga där och sola och bada hela dagen.
Jag hoppas jag får köra båten själv i sommar så kanske jag och Jimmy m.fl. kan åka ut till någon ö, grilla, bada kanske sova kvar åh den här sommaren ska bli så otroligt bra.
Och efter sommaren börjar gymnasiet, JB eller Kopparlunden båda blir nog lika bra oavsett vad det blir och jag hoppas jag får lika kul där som jag haft de här 3 åren på Skiljebo. Hatade, älskade Skiljeboskolan. Älskade 9b!
Älskade Skiljeboskolan där jag fick chansen att lära känna den underbaraste människan jag någonsin möt, Jimmy Mikael Grandin. Blir lite känslosam nu känner jag haha, men alla känslor jag har inom mig som leder till Jimmy är så underbara. Att bara tänka på denna perfekt människa som är min pojkvän, min skatt. Jag skulle inte kunna vara mer tacksam för något som jag är för att jag får dela mitt liv med dig och det vill jag göra så länge jag lever. Att få uppleva allt bra som dåligt i livet vet jag att det kommer bli bra så länge jag upplever dem med dig.
Nu har klockan gått över 00.00 och det betyder att det är den 9 Mars 2010. 9 Månader sen jag fick min drömprins. 9 Månader som jag hoppas blir så många mer.
Jimmy Mikael Grandin, den finaste människan som satt sin fot på denna jord.
Nej nu blev det ett långt inlägg och jag ska ta och stänga ihop ögonen. För 10 minuter sedan var det en timme sen jag börja skriva det här inlägget, då kan ni ju tänka er hur mycket jag drömt och tänkt utöver det jag skrivit här.
Livet blir vad du gör det till, det blir inte bättre än så!

1 kommentar:

  1. Hej gullunge!

    Brukar titta in här ibland och kolla så du sköter dig ;)
    Det jag måste lägga mig i nu är tatuering på handleden. DONT DO IT!!!! Det är nämligen så att på t.ex. mitt jobb så får man inte ha tatueringar som syns, och det är inte heller tillåtet med klockor eller armband "som skydd" då de anses som smittbärande. Dessa regler finns också på t.ex. ica och restauranger där man blir tvungen att faktiskt tejpa över dom, såsom med örhängen i handbollen. Så; det är jättefint, men riktigt jäkla opraktiskt..

    Hoppas du kryar på dig snart :) Tusen kramar från Oslo

    SvaraRadera