16.3.10

Tisdag 07.19

Godmorgon!
Sitter här i sängen och känner hur kudden ropar efter mitt huvud att det bara ska lägga sig ner,bara en liten stund. Bara sluta ögonen, bara en liten stund. Bara dra täcket över huvudet, bara ha det där en liten stund och sen ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzz.
Åh vad skönt det skulle vara måste jag säga.
Men icke, ska snart klä på mig och sedan gå och borsta tänderna. Sedan är det dags att åka till skolan. Jimmy och hans pappa kommer och hämtar mig som vanligt (mycket tacksam över att få slippa cykla).
Om en timme och 6 minuter är det sedan dags för Engelska nationella. Hör- och läsförståelse är det som gäller och det kommer INTE gå bra för mig, inte alls. Kommer sitta där som någon slags idiot och bara stirra och sen kommer jag få panik för att jag inte har lyssnat och då har jag inte förstått något och sen ah det kommer alltså gå åt helvete.
Efter skolan åker jag i alla fall hem och kollar på Ghost Whisperer och sedan duschar innan jag cyklar bort till solstudion/gymmet där jag möter upp Jimmy som tränat och sen så solar väl vi ett tag. Sen så blir väl so-boken min vän resten av dagen... WIHO!
Har ekonomi prov å trosdag och jag fattar NADA!!!!!
Nej nu är det bästa jag fixar mig så inte de behöver vänta på mig. Skriver nog senare idag, I will try!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar