28.3.10

Tidsfördriv

Har inget å göra så varför inte svara på frågor som jag snodde av Linnéa.

99 frågor!
1. namn? - Edith Johanna Gustafsson Vrågård

2. ålder? - 15
3. Bor ? - Gurkstan (H)
4. Bor tillsammans med? - Mamma och pappa och Nils till och från haha!

5. Husdjur? - DAMMRÅTTOR!
6. Färg på ditt hus? - Vitt och Svart

7. När är du född? - 26 Maj
8. Klass? - 9B
9. Vilket år tar du studenten? - typ... ah precis då..
10. Något jobb? - Barnvakt?
11. När ska du sova ikväll? - Tidigt så jag orkar upp till skolan (kommer sluta med att jag somnar vid 2!)

13. Duschat idag? - Yes, fräscht skare va(H)
14. Kramat någon idag? - Mamma only
15. Pussat någon idag? - Nopp
16. Vad har du ätit? - Mammas hamburgare och strips och självklart morötter med dip!!
17. Dagens klädsel? - Mysbyxor och en förstår GNAGET tröja!
19. Dagens Snygging? - Jonna när jag gjorde om hennes hår i photoshop till svart !
20. Dagens roligaste? - Jag själv hallå???
21. Har du många vänner? - Klagar inte i alla fall :D
22. Hur många har du kysst? - ingen alls i HELA mitt liv.... älskade ironi!
23. Vem kramade du senast? - Mamma
24. Hur många vill du ha sex med? - MY ONE AND ONLY JIMMY! mohahaha
25. Hur många har du kysst/strulat med idag ? - nej men alltså jag har inte pussat någon idag men jag kastade mig över någon random och kysst/strula med den... -.-
26. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen hoppas jag!
27. Har du pojk-/flickvän? - MIN JIMMY!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma eller Pappa don't know
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jonna - VEM :O:O:O:O
FAVORIT:
31. Film? - jag som ferdinan(H) mohahah
32. Låt? - björnen sover är en stor hit!
33. Mat? - MIN OCH JIMMYS bacon och pasta!!
34. Dryck? - avslagen coca cola!!!!!!!!
37. Stad? Västerås !
38. Land? - Bananrepubliken nordost om Ananaslandet
39. Ämne i skolan? - matte hehe 8-|

40. År? - 1994, då jag föddes jue(H)
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Jonna som jag precis skicka sms till!
42. Personen du kysste? - Min underbara älskade Jimmy!
43. Gången du spydde? - Torsdag pga av någon hjärndöd människa.
44. Gången du grät? - Igår när jag hällde ut kyckling i knäet på mig själv hahah!
45. Pizzan du åt? - CAPERSOSSA? STAVNING ÄR JAG SÅ BRA PÅ!
46. Gången du var i göteborg? partille för 2 år sen tror jag haha!
47. Gången du var i stockholm? Någon månad sen tror jag eller veckor jag vet inte haha..
48. Gången du var kär? - alltså jag vet inte ... ........ IRONI
49. Gången du var hög? - ALL THE TIME i alla fall betende mässigt...
50. Personen som såg dig gråta? - Kajsa, Lajno, Fanny, Rebecca, Sukrea och Sofie :D

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart!
52. Hund eller katt? - HUND
53.Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humöret!
54. Tv-spel eller datorspel? - DATORSPEL!
55. Singel eller upptagen? - UPPTAGEN!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - LUNAR IN MY HEART! JOJJO_TUFFINGEN !!!!
58. Ragga eller bli uppraggad? - inget av det (H)
59. Big brother eller paradise hotel? - PARADISET
60. Svart hår eller blont? - blond IMORGONIMOROGN IMORGON
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa!
62. Choklad eller lakrits? - choklad

63. Göteborg eller stockholm? - stockholm vinter tid göteborg på sommaren :D

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - jag själv är ju högerhänt men både Jimmy och Jonna är vänster hänta och mina närmaste så jag vettefan...
65. Coca cola eller fanta? - cola!
66. Pizza eller kebab? - PIZZA
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - BÅDA
69. Leva eller dö? - emo cut cut MJAO leva?
ANTAL:
70. Personer du älskar? - få men älskar starkt!
71. Personer du hatar? - finns väl några men håller avstånd och slipper människorna!
72. Personer som sagt jag älskar dig? - alla har nog sagt det men intealla till mig:D
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 24 timmar bakåt från nu då är det 1 annar max 2 eller 3 tror jag..
74. Glassar du ätit på en dag? 5 tror jag :D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - vet icke !
76. Gånger du haft minnesluckor? - va vad menar du????
77. Piercingar har du? - 3 i öronen!
78. Personer du saknar just nu? - vet itne, jimmy kanske!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - går icke att räkan men om ditt hjärta någon gång brister laga då med karlssons klister!

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - JIMMY!
81. Ska du träffa imorgon? - skolpeople!
82. Sjöng du senast för? - mamma och pappa haha
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Rebecca!!
84. Spelade du tv-spel med senast? alla tjejer igår, LIPS!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - JIMMY EGYPTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Jonna se om hon överlever! NEJ JAG SKOJA GUMMAN SKA BARA KASTA SMÅ STENAR!

87. Förtjänar att dö? - finns en del !
89. Vill du sova brevid inatt? - Jimmy!

VAD:
90. Gör dig glad? - många olika grejer
91. Gör dig ledsen? - många olika grejer
92. Vad vill du helst göra nu? - bli blond hahah...
93. Önskar du att du slapp göra? - vänta till imrgoon haah
94. Vill du ha nu? - blont hår hahahahah
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - blondt hår ... NEJ JAG SKOJA! EN HUND!!!!!!!!
96. Längtar du till? - egypten!
97. Tycker du om dina betyg? - helnöjd!
98. Ångrar du ditt liv? - man lär sig av misstagen synd bara att man måste begå dem först
99. Är det bästa som har hänt dig? - att jag föddes? :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar