11.3.10

Torsdag 15.59

Snacka om att jag har blivit bokstavligt talat beroende av Ghost Whisperer. Ligger här och stört tjurar, känns ganska patetiskt men kan inte sluta gråta. Melindas man dog och kändes typ som att det skulle varit Jimmy som dog, okej kanske inte riktigt men ja jag bröt totalt ihop hehe..
Var hos sjukgymnasten innan också och inte precis bra nyheter där ifrån... Jag har näst intill inga reflexer i benen. Jag är FÖR stram i benen och jämfört med hur över rörlig jag är i resten av kroppen så är det inte bra att jag är så stel i benen. Jag kan dessutom ha sådana problem i ryggen så att mina nerver kläms och där av mina problem och varför jag konstant har ont någonstans i kroppen. Sjukgymnasten skulle i alla fall ringa mamma senare så får se vad hon säger då, måste ju bara tillägga att jag har VÄRLDENS bästa sjukgymnast!
Ja nu till någon annat. Ska snart till Konfirmand träffen vi har. Lite förbannad på mamma bara eftersom hon inte ringt till pappa så han kommer hem med bilen, angry face HEJ!
Nej nu ska jag väl göra mig klar så vi kan åka direkt sen. Skriver väl senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar