14.3.10

Söndag 16.47

Hallu!
Sitter och kollar på tv nu. Har varit hemma sedan tolv ungefär. Har hunnit sitta ute i solen i över en timme och dessutom hunnit sova.
Helgen har varit så där. Ganska arg en hel del stunder.
Fredagen handlade om ondska och godhet. Sov med Emilia och Jonna och efter andakten som var vid tolv så gjorde Arild, Tom och Ahmed oss sällskap och vi satt och spela kort och prata till klockan 3.
Gick upp vid 8 helt döda och hann med en hel del under dagen. Kollade bland annat på Melodifestivalen, min Erik och min Ola buhu. Jag hade inte sett eller hört Eriks låt förut så ja när han började dansa och allt å scen ja, jag DOG. OMG OMG OMG tjej skrik över hela Finnåker hehe.
Vi var väl i alla fall vakna till 2 tiden någon gång.
Dagen idag var vi uppe vid halv 8 och packade ihop allt. Bussen gick hem vid halv 11 och som sagt var vi hemma runt 12 tiden.
Jag ska ta och sätta mig och kolla på bilderna och sedan kanske lägga in bilderna och några filmer.
Jag vet inte om allt blir idag eller om något blir idag för jag och mamma ska åka ut och fota tror jag. Sedan sa jag träffa min bebis och sen sova hos honom så vi får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar