9.3.10

Tisdag 13.27

7 Maj... STORT spanska prov... fick precis veta det av Jonna, usch usch usch jag kommer helt klart på ig kan jag ju säga... blir väl till att rå plugga sista veckan... Ska ju snart byta elevens val till spanska från sysslöjd. Får ju bara hoppas på rätt lärare och inte min "älskade" lärare som jag kommer sååååååååååååååååååååååååååååååå bra överens med, in my ass.
Det sjuka är att jag längtar lite till skolan nu. Saknar alla och när det är sånt här väder brukar det alltid vara lättare att gå till skolan men nänä då ska jag vara sjuk. BLÄ!
Tror jag ska hoppa in i duschen snart. Älskar att duscha, speciellt när jag är sjuk. Vet inte varför men alltid när jag är sjuk vill jag HELA tiden duscha. Hehe känner mig lite skum som sitter på badrumsgolvet och bloggar haha. Jag och badrum alltså, pusselbitar liksom haha!
Nej nu ska jag duscha och piggna till ordentligt sedan ska jag försöka sätta mig och sy fast skinntyget på mina jeans. Fotar väl säkert så får ni ser hur det blir!
Shobang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar