10.3.10

Onsdag 22.00

MAT!!!!!!!!!!!
Sitter i vardagsrummet och kollar på nyheterna med mamma och pappa och äter mammas underbara köttgryta! Så otroligt god!!!!!
Mamma har precis värmt mer åt mig hihi, blev lite sen mat eftersom jag åt lite hos Jimmy med innan vi gick till mötet på gården.
Hade café möt och prata om allt vi ska fixa där och träffa saknade Erica! Mitt lilla handikapp haha (a) Satt och prata om allt och inget och tog igen allt vi inte pratat om sen sist, du är riktigt bra tjejen så glad att jag har dig!
Är lite glad för att jag slipper isvett med skolan imorgon, mohaha. Ska till sjukgymnasten wiho! Få fixa till min cp rygg. Sedan blir det konfirmandträff och sedan barnvakt!
Nej nu ska jag äta lite jag kanske skriver något inlägg senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar