17.3.10

Onsdag 19.37

you drive my insane

Precis laddat upp med morötter, dipp och cola NYTTIG TJEJ! Och jag som fick veta att jag hade ett hål, eller typ en början till ett hål som måste lagas och har massa andra på början också så måste väl börja käka lite bättre och borsta dunder mycket. Har gått och borstat som en galning idag bara för att jag hade en tandborste med mig i jackan så har gått och borstat lite då och då, skönt faktiskt haha! Men ja jag hatar verkligen tandläkaren, började gråta när jag satt där och de skulle ta kort hehe. Jag vet inte varför jag tycker det är så äckligt och obehagligt jag HATAR när folk håller på i min mun känslan av typ metall mot tänderna, ÅÅÅÅÅH BLÄ ryser bara av tanken. Men som tur var hade jag med min Jonna som moraliskt stöd så det blev ju lite bättre!

Sitter väl mest och tänker på att jag BORDE plugga, att jag MÅSTE plugga och att jag SKA plugga.. men snart... eller? Nej usch, har SO prov imorgon om samhällsekonomi och jag fattar ingenting. Seriöst ingenting, det enda jag kommer ihåg sten hårt är BNP som betyder bruttonationalprudoktion värdet av tjänster och varor som länder producerar. OCH NÄR SKA JAG BEHÖVA VETA DET HÄR? Visst lite bra att kunna en del grejer men seriöst så idiotiska och över arbetade en del grejer är. Kommer sitta där, stirra på pappret och sen blir det inget mer med det. Eller jo, jag kommer få panik börjar klia och kommer lyckas riva mig och då kommer jag få panik för det så då kommer jag få damp och börja prata med alla och då kommer jag liksom inte ens hinna skriva provet. Det känns som att jag har höga förväntningar på mig själv. Men liksom hur ska man kunna något när man nästan ALDRIG har lektioner och när man har det så är det så mycket babbel att inte ens hälften av orden går in i hjärnan innan det är fullt? Nä fy och blä komm ju absolut inte få ha kvar mina MVG i SO, en sak som är säkert!

Sitter och tänker på HK lektionen som vi hade innan idag. Älskar klassen (några ska bli sköna att slippa) vi är så sjuka på något sätt. Ska lägga in en video på när Jesper dansar sen haha. Nej jag måste i alla fall kola på papprena nu. Vill egentligen skriva MASSSSSSSSSSSOR om hela dagen för dagen har varit så underbart bra liksom men nejnej so in my heart kommer ju först. Shut up and drive vaaaaa.
Vi maybe hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar