19.3.10

Fredag 20.39

Sitter och vattnen nivån i badkaret ska bli tillräckligt hög så jag och Jimmy kan bada höhö! Har mys kväll med honom eftersom mina föräldrar åkt för att hjälpa min bror och flytta. Så me and my boy har tha house all on our own(H) Han är ganska söt när han försöka tända ljusen, riktigt koncentrerar sig gullungen.
Dagen har varit som alla andra ungefär, skola och sen efter det åkte jag och Jimmy ner på stan.
Ni kanske kommer ihåg mina leopard tights jag köpte för ett tag sen? Mamma tvätta dem igår och ja resultatet blev... grått! Dom blev verkligen helt GRÅ!! Förutom de där fläckarna som en leopard har de var ju fortfarande bruna, och jag tänkte men det kanske kan bli lit coolt men ja... de hade blivit över 2 meter långa OCKSÅ! Bara att lämna tillbaka, eller försöka eftersom jag sedan såg att man skulle tvättat dem för hand men det stod liksom på plastförpackningen de var i från bröjan, vem i pip sprarar den??? Jag och Jimboo åkte i alla fall ner och sa att jag tvättat dem en gång och de blivit så, jag fick då ett tillgodo kvitto eftersom de var helt slut. Jag gick sedan vidare till Åhlens för jag visste att de hade ett par leopard tights, inte i närheten så snygga och sköna som de från Bik Bok men de fick duga. Kommer fram till kassan drar kortet och läsaren visar "MEDGES EJ". Då hade inte mina pengar kommit in på kortet än -.--.--.-.-.-.- ARG JOHANNA! Jag la i alla fall undan dem till imorgon och så får jag väl köpa dem då.
På vägen hem möte vi Rosol och jag berätta om mitt livs problem och hon berätta att hon köpt ett par leopard tights från Bik Bok precis såna som jag hade och hon skulle tänka på saken till imorgon om jag kanske fick köpa dem, HÅLL TUMMARNA !!!!!!
Nej nu ska jag hoppa i badet, jag och Jimmy kollar väl på någon film eller något. Imorgon drar vi och solar och bättrar på brännan innan Egypten!
Försöker hinna skriva imorgon, ha det great people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar