9.3.10

Tisdag 23.48

Ligger i sängen och kollar på CSI. Ligger även och tänker på hur jag ska orka skolan imorgon. Efter dessa dagar med bara vila känner jag att musklena lite också gått i ide. Har ju även gått ner 1 kilo under de här dagarna, ingen stor siffra men när det gäller min vikt är det ganska betydelsefullt. Började tänka lite efter förra inlägget, lite mycket information maybe men ah that's why I don't have a bustier. Har ju alltid varit lika smal och ja det är något jag hatar, många kanske skulle älska det och säger att vi som är smala inte ska klaga för att de som är större har det svårare än oss, men tro mig jag har lika stora komplex som er och har antagligen lika svårt att gå upp i vikt som ni har att gå ner i vikt. Jag skulle kunna sitta och äta bara Mc Donalds i en månad och inte träna och min figur skulle inte förändras, det bara är så. Lite är det pga mina allergier och sen är jag liksom byggd så. Var samma sak för min mamma.
De flesta som känner mig vet att jag hatar när folk nämner något om mitt utseende gällande min vikt. Jag tål t.ex. inte att folk tar i mina armar eftersom jag själv anser att det är för smala. Om någon nämner något om mina armar försöker jag dölja dem på direkten. Det är helt enkelt armarna som är värst men helt klart resten av kroppen med.
Varför blir jag så här tankegalen på kvällen? Haha jag ska ta och stänga ihop datorn nu och kolla på Criminal Minds som godnatt saga! Skriver kanske innan skolan . Kanske åker med Jonna till stallet efter och fotar lite annars skriver jag nog när jag kommer hem.

1 kommentar: