28.3.10

Söndag 23.43

Rädd för sitt eget rum...
Ligger här i min STORA säng och det känns så läskigt ensamt. Saknar faktiskt min gamla säng. Det var trångt när Jimmy var här men nu är det bara ensamt och läskigt. Eftersom jag inte har något sängbord har jag inte lyckats ha någonstans och ställa lampan heller så hela rummet är kolsvart förutom de lilla ljus datorn och tv:n släpper ut. Har lite svårt med mörker. Behöver i alla fall något ljus typ ett gult ljus, alltså ni vet sånt där varmt ljus? Känner mig liksom trygg då.
Känns ju starkt av mig att jag ligger och kollar på CSI också.
Kvällen har bestått av bastande och ätande av god mat och till sist Johan Falk och vi hann dessutom med att beställa hem grejer från Tax Free nu närmar det sig!!! När jag sedan blir blond imorgon kommer jag helt klart vara i rätt stämning mohahah.
Borde helt klart sova nu. Ska upp vid 7 och vid 10 över 8 ska jag vara vid Infektion på lasarettet och ta vaccin. Även där kommer det kännas att nu är det nära! Efter det beger jag mig tillbaka till skolan där vi har temavecka alltså korta lektioner som alla kommer bli helt oseriös pga allt stoj i skolan. Efter skolan kommer mamma och hämtar upp mig och Jonna och skjutsar oss till frissan. Eftersom Jonna ville vara först med att se hur det blev så ska hon hänga med. Hon får väl passa upp mig med te som förre gången, hihi!
Är dessutom jätte förväntans full till på tisdag då vi ska tona Jonnas hår svart!!!!! iiiiiiiiiih hon kommer bli så snygg !!!!!!
Nej nu ska jag sova och sova snabbt bort natten (bara för attt jag skrev så så kommer jag vakna varje kvart eller något...)
Sov gott!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar