3.3.10

Onsdag 11.07

God morgon! Känner mig lite smått sur för att jag är vaken redan... Skulle egentligen gått upp nu men flickorna jag ska sitta barnvakt åt deras mamma ringde och berätta att ena flickan fått vattkoppor så jag det blir inget barnvaktande för min del idag. Och därför skulle jag vilja sova mer. Men som sagt är vaken och tror inte jag kan somna om. Funderar på vad jag ska göra idag... Solen skiner tydligen ute (har inte sett det själv men Facebook säger jag bara) och jag borde väl gå ut men känner att jag måste städa rummet och sedan börja på fysik arbetet.... Känner mig jätte sugen på att sätta mig ute på altanen och plugga men antar väl att det inte är så varmt än även fast den är inglasad.
Ska väl sätta mig inne och drömma mig bort till Egypten! 3 dagar och 1 Månad kvar nu! GILLA!!!!!! Funderar på att gå i ide tills vi åker, låter som en toppen idé tycker jag!
Ska väl försöka hitta på något roligt ikväll också men vet inte vad. Får väl tänka ut det under dagen. Nej nu ska jag väl försöka ta mig upp och äta frukost och jag inte somnar om, hoppas!
Skriver nog senare!

1 kommentar: