11.3.10

Torsdag 22.08

TRÖTTTTTTTTTT!
Vill gå och lägga mig, ska gå och lägga mig. Men måste ju skriva lite här.
Buusiiiiiit.
Vad ska jag skriva då.... Hej! Nej men har ju suttit barnvakt innan ikväll, snacka om att jag är bra. Så fort han typ försöker slingra sig och ska hitta på bort förklaringar som vuxna skulle gå på så är jag tvärtom mohaha.
På konfirmationen prata vi lite om lägret som är under helgen. Fredag to söndag morgon, taggad men ändå otaggad. Fick veta att vårat förra hus som vi sov i är rått invaderat och Eva ska inte med så då tänker jag inte sjunga heller så ja lite bittra miner...
Nej ska nog ta och lägga mig nu, skola först sen hem mysa med jimmy sen packa och sen åker vi vid 6. Ska försöka fixa bloggmobilen nu men får se!
Annars, vi hörs kanske imorgon, Annars, vi hörs söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar