21.3.10

Söndag 23.38

Blogglust?
Nej har ingen riktig sån, någon gång. Inte känt den på länge nu. Känns mer fram tvingat att jag skriver.
Har i alla fall haft en UNDERBAR helg. Sjukt otroligt jätte bra har den varit! Spenderade ju fredagen men Jimmy at my place och igår sola och var på stan bland annat. Efter det kom Malin hit och vi drog oss mot Berglund. Var väl en sisådär 5-6 stycken där, RIKTIGT DRAG... inte riktigt. Men allt vad kvällen gick så droppa de in några fler och tempot ökade väl. Kvällen var hyfsad, hade ändå sjukt kul och som i största del var Malins förtjänst, min lilla solstråle! Synd bara att Jonnadonnan ruttnade eller liknande i Köping. Tomt utan henne men jag och Malin lyckades ändå överleva, tur det!
Vid 12 började jag och Jimmy vandra mot honom. Satte på någon film som vi båda somnade gott till som vanligt haha. Vi vaknade vid 1 idag och segade i sängen innan vi lagade mat.
Vid halv 4 åkte vi med hans föräldrar hem till mig eftersom hans föräldrar skulle fika med mina föräldrar och prata om Egypten resan. Jag och Jimmy titta mest på tv medan de pratade på.
När de sedan hade åkte satt jag mig och började på byxorna jag ska göra om. Insåg att det var svårare än jag trott... Gav upp och sydde istället upp brors byxor innan det var dags för mat och sedan Johan Falk på tv.
Nu har jag nyss lagt mig i sängen och precis tagit bort spikmattan. Min älskade vän som gör min rygg bättre. Ska dessutom ÄNTLIGEN träna imorgon så då blir väl snart ryggen bra, I hope!
Nu ska jag fixa lite bilder från igår och sedan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar