15.3.10

Måndag 19.58

Hejsan!
Har inte skrivit innan eftersom jag lekt med Jimmy. Sov ju hos honom och vi gick väl upp vid 1 tiden någon gång. Gjorde sedan lunch lite efter två och sedan var det dags för mig att kolla på Ghost Whisperer, HAN DOG! Eller ja alltså han dog ju i förra programmet men nu fick man se att det var verkligen så... mycket tårar idag med. Det sista man såg idag var att hans ande hoppade in i en annan mans kropp. Ska sätta programmet på inspelning imorgon eftersom jag slutar efter halv 4 och hinner inte hem innan det är slut.
Efter Ghost Whisperer låg vi och mös till klockan halv 6 då jag började gå hem. Kom hem till ett dukat bord och satte mig och åt med mamma och pappa direkt. Efter maten satte jag mig framför datorn och la in filmerna från helgen, så dem får ni här:

Frasse är regissör och har skrivit ett manus till Anton, Olov, Jimmie, Emma, Mattias och Pelle där Anton blir slagen av Olov och sedan går Emma och Pelle förbi och sedan kommer Jimmie förbi och drar med honom till Mattias. Men Frasse blir inte nöjd och säger åt dem att göra om alltihop men göra det sarkastiskt ledsamt(?) och det slutar så här:

Som ni ser blir inte Frasse nöjd nu heller så då bestämmer hon att de ska spela upp det när de är gamla (har det på film men den var inte så rolig) Frasse blev inte nöjd med gammalt heller så då bestämmer hon att det ska vara sexigt och erotiskt istället och det slutar så här:

Och här har Olov och Jimmie byt roll men till slut vill inte Anton vara med längre och allt tar slut.

Säkert inte lika roligt nu och ingen topp kvalité på filmerna men tro mig det var skit kul!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar