20.3.10

Lördag 17..20

Sitter här i mitt rum och lyssnar på Erik Saade, bra kille där alltså!
Väntar på att mamma och pappa ska komma hem och strax efter det kommer väl Mallan hit också.
Vi får väl se vart kvällen för oss men har väl lite planerat men man ska ju inte hoppas för mycket....
Sov ju som sagt med min underbara pojkvän inatt. Vaknade runt halv 1 tiden och tog oss upp vid halv 2. Vi vandrade bort till solstudion i det fina vädret och la oss och stekte där. Efter det åkte vi ner till stan eftersom jag skulle köpa nya leopard tights men blev inte så, de var inte så snygga som jag ville att de skulle vara och eftersom de var typ nylonstrumpbyxor så kommer jag lyckas ha sönder dem direkt! Så vi gick och åt istället och satt där ett bra tag. Vid halv 5 tog vi bussen hem, han till sig och jag till mig. Och det är ju alltsåp efter det som jag hamnat här.
Ska väl ta och göra... någonting... Kanske göra klart min väska? Om nu orken räcker så långt... annars ser sängen väldigt välkomnande ut!
Skriver nog senare!

1 kommentar: