26.3.10

Fredag 22.00

Ligger här i min brors säng fast på mitt rum, hmm hur gick det till?
Jo det är så att jag och Jimmy har möblerat om i mitt rum och flyttat in min brors säng som är större och så har min bror fått min säng(men han är ändå aldrig hemma). Känns riktigt skönt med den här stora sängen!
Jag skrev ju som sagt innan att jag skulle till stan, och jag hann med bussen och Jimmy med! Vi tog bussen ner till stan och hann träffa både Malin och Emilia och Fanny. Vi fortsatte sedan runt och jag stressade runt till stans alla affärer (får inte skriva alla för Jimmy för då kommer jag skriva hela natten säger han ). Hittade till slut en present till Rebecca och efter det gick vi till ombyggda Mc Donlads, riktigt fint har det ju blivit.
Efter det tog vi bussen hem till mig. Han gjorde klart sin fysik och jag började med rummet.
Nu har vi hunnit klart med rummet och har hunnit äta också. Nu väntar vi på att Have You Heard About The Morgans ska ladda klart så vi kan titta på den!
Jag är tyvärr lite förkrossad eftersom att jag tappat bort mitt stora kors jag har som halsband. Buhu, hoppas jag hittar den imorgon!
Nej nu ska jag mysa med Jimmy, skriver nog imorgon. Ni kanske till och med får se hur rummet blev? Jag vet att ni är nyfikna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar