27.3.10

Lördag 15.45

ARE YOU SMARTER THAN A FIFTH GRADER? lalalalal
Sitter och tittar på det just nu. Det är ju frågor som inte ens jag kan? Känns ju skämmigt ...
Jimmy gick nyss, för en gång skulle har BÅDE han och JAG sovit gott inatt. Skönare med en 1.05 säng istället för en 90 säng.
Vi såg aldrig klart filmen igår så jag får väl ägna mig åt det senare. Vill också hinna med att se de Ghost Whisper avsnitt jag missat. Allt detta blir dock inte idag eftersom jag ska vara hos Rebecca om 2 timmar. Är riktigt taggad för en dunder kväll. Kanske slänger in en bild på vad jag ska ha på mig senare innan jag åker, men inte säkert!
Annars blir det väl ett ANTAL bilder imorgon tror jag. Ska försöka ta många bilder som ni får se senare.
Jag ska väl försöka samla ihop krafter så jag orkar fixa mig. Fick lite krafter nu när jag satte på låtarna från Confessions Of A Shopaholic. Lyssnade på alla de låtarna för ett år sen så får mycket minnen och glädje när jag hör dem!

Dessutom är det 2 dagar kvar tills jag blir blond och 9 dagar kvar tills vi åker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar