7.3.10

Söndag 23.46

Hejsan hoppsan!
Ligger i sängen nu äntligen! Tycker jag borde bli frisk nu eller i alla fall kunna sova inatt. Har tagit nässpray, smörjt in ryggen med tigerbalsam, legat på spikmattan, tagit en ipren, druckit citronvatten och nu suger jag på en halstablett. Jaaaaaaa jag vill bli frisk. Men peppar peppar ta i trä så har jag blivit LITE bättre. Slipper i alla fall skolan imorgon. Även om jag mår bättre imorgon så ja jag måste samla lite krafter först. Blir inte heller något barnvaktssittande eftersom att katterna kommer göra det ännu värre, buhu. Men ska fråga om vi kan ta det på tisdag eller onsdag istället!
Hoppas väl på att jag är hyfsad frisk imorgon så jag orkar göra det allra sista på fysiken, fixa väskan och sy mina byxor hihi. Men det får vi väl se imorgon...
nej nu ska jag stänga av datorn eller något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar