8.3.10

Måndag 18.03

Sitter här i vardagsrummet och tittar på tv just nu. Jimmy gick nyss gullungen kom och gjorde mig sällskap efter skolan. Vi har ätit glass, kollat på tv och haft det mysigt. Är faktiskt lite avundsjuk på honom och alla andra som fått vara ute i det fina vädret idag. Plusgrader och grejer ju, herregud!
Jag ska snart gå och äta och sedan vet jag inte. Sätter mig kanske och syr, får se.
Går nog och lägger mig tidigt, som jag alltid säger men somnar vid 1-2 men ja vi får se. Tror inte jag ska till skolan imorgon heller. Mår ju mycket bättre än vad jag gjorde igår men jämfört med hur jag brukar må så ja då mår jag inte alls bra. Orkar inte anstränga mig så bättre att vila upp helt och komma tillbaka och må toppen bra. Men får se, beslutet tas senare idag.
Jag skriver nog senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar