24.3.10

Onsdag 22.14

Många inlägg idag kommer nog ett till senare, ett långt kanske? med detaljer kanske? vi får se!
Har suttit och varit väldigt kreativ ikväll. Har ju skrivit i många inlägg att jag ska fixa min väska och blablabla och nu ikväll ÄNTLIGEN är den klar!
Köpte denna väskan(hittade inte bilden på väskan jag köpte och den fanns inte på hemsidan heller så tog en nästan likadan) för ett tag sen och köpte dessutom lite olika nitar med planer på att sätta nitarna på väskan.
Nu ett antal veckor senare ser väskan ut så här:
Runda nitar på locket och fyrkantiga nitar på kanten runt (klicka på bilden för att se den större)

När jag blev klar med väskan bestämde jag mig för att göra lite smycken också.
Ett flätat armband med ett strasshjärta som hänge.(klicka för att se bilden större)

Gjorde även detta, hade bandet och satte dit resten. Vet inte om jag ska fixa till det mer eller inte tror jag ska sätta på något hänge eller något, vi får se!
Jag själv tycker det blev riktigt bra ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar