22.3.10

Måndag 22.37

Inläggen blir väldigt sena nu för tiden. Men har ingen riktigt tid på dagarna.
Har spenderat största delen av dagen i skolan, helt okej! Jimmy var sjuk men som tur var var Jonna i skolan, hur pip hade jag liksom klarat mig annars.
Efter skolan åkte jag först hem och hämta kameran och pengar innan jag fortsatte ner till stan. Träffade upp saknade Mosen gosen som jag inte träffat på jaaaaaa jag vet inte hur länge. Kärt återseende kan man verkligen säga. Hade massor att prata om och Moa hade MASSOR att ta kort på haha, sötan! Erica och Jacob kom sedan och gjorde oss sällskap innan jag och Moa gick och möte Whilliam. Vandrade runt med honom ett tag. När han åkt hem fortsatte jag och Mosen runt på stan tills våra bussar kom då vi skiljdes åt, buhuuu! Kommer väl ett ANTAL bilder senare!
Åkte hem och åt och sedan bar det av till friskis med Jonna. Gym blev det och lite löpning på band, underbart skönt! Har däremot tappat både muskler och kondis under de här veckorna när jag varit sjuk och förkyld buhu. Dessutom har mina höfter blivit värre kände tårarna pressa lite i mellan åt pga hur ont och hur konstiga de är.
Vid 9 tiden åkte vi hemåt och duschen blev mitt sällskap när jag kom hem. Och nu hamna jag här.
Väntar på att bilderna från i lördags ska laddas över till facebook. Blir överladdnings kväll ikväll haha. Igår redigera jag bilderna idag laddas de in imorgon ska jag väl antagligen redigera bilderna från idag o s v. Haha!
Nej nu ska jag förresten äta upp min semla om inte magen blir allt för arg pga grädden. Känner av min mjölkallergi lite gran. Även fast den "växt" bort. Men ren mjölk eller grädde är fortfarande svårt.
Nej men skriver imorgon hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar