17.3.10

Onsdag 23.33

Nu har jag äntligen lagt mig i sängen och ligger på den underbara spikmattan (mirakelmattan). Har verkligen pluggat sönder mig själv... men nu sitter det lite bättre i alla fall och ska dessutom läs allt jag skrivit nu innan jag somnar, plugghäst gnägg gnägg hehe.
Ahja, ni får filmerna jag prata om innan nu i alla fall!


Det roliga är att André ska ta en matsked smör och fattar inte att han ska ta flytande smör så han tar fram hela smör paketet och tänker gröpa ur en matsked. Och sen står Amanda helt inne i receptet och Jeser står där bakom och dansar, var säkert roligare i verkligheten men men.


Ja, videon säger väl det mesta, fast man hör inte att jag säger hej så det blir bara Bloggen och och Ahmed ja.... han är som han är! (Sofies glasses btw)
Vi är coola WE KNOW!

Nu ska jag läsa om min kära samhällsekonomi, alla kan väl hålla tummarna för att jag ska klara det imorgon? Skulle vara gulligt.

2 kommentarer: