6.3.10

Lördag 09.45

Att jag redan är uppe är nog ett mirakel, men när det är shoppa som står på schemat för dagen ja då tar det inte lång tid innan jag är uppe. Har dock världens förkylning, mitt mål är väl att smitta ner hela stan! Nej men usch ingen bra sömn inatt, snörvlat, hostat, haft uttorkad hals, druckit miljoner glas med vatten och kastat mig fram och tillbaka i sängen. Är det bara jag som får typ som en liten panik i kroppen när jag är sjuk? Som att det sitter någon liten evil man där inuti som inte vill att jag ska somna så jag sover med kroppen men ögonen är vidöppna? Jag är väl säkert ensam om detta...
Nej nu ska jag sätta på mig kläder så jag och mamma kan komma iväg snart. Ska försöka skriva när jag kommer hem och dessutom ta kort på det jag köpt(om jag köpt något). Ska försöka visa grejerna jag köpte i Stockholm också!
Ha en bra solig dag folkz för det ska jag ha!d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar